چکیده هدف از این پژوهش، بررسی تأثیر جاذبۀ تبلیغی بر قصد آینده و نگرش به تبلیغ مصرفکننده در خدمات ورزشی بود. روش پژوهش، نیمهتجربی و از نوع طرح فاکتوریل بین آزمودنی 2×3 بود. جامعۀ آماری، دانشجویان تربیتبدنی و غیرتربیتبدنی دانشگاه تهران بودند که نمونۀ آماری تعداد 440 نفر انتخاب شد. نتایج نشانداد که اثر اصلی نوع جاذبۀ تبلیغی بر قصد آینده، در آزمودنیهایی که تبلیغ عاطفی مشاهده کردهاند از افرادی که تبلیغ شناختی مشاهده کردهاند، بیشتر است. علاوه ...
MBA در کسب و کار
بررسی تأثیر جاذبۀ تبلیغی بر قصد آینده و نگرش به تبلیغ مصرف کننده در خدمات ورزشی;
پایان نامه مدیریت
بازاریابی گردشگری ورزشی در تأثیر جاذبۀ تبلیغی بر قصد آینده و نگرش به تبلیغ مصرف
تحلیل رابطه بین لذت، انگیختگی، نگرش به تبلیغ و قصد آینده
کنندگان خدمات ورزشی به های نگرش به تبلیغ ولز و بر قصد آینده مصرفکننده تاثیر
سامانه مدیریت نشریات علمی پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی
تأثیر جاذبۀ تبلیغی بر قصد آینده و نگرش به تبلیغ مصرفکننده در خدمات ورزشی:
سامانه مدیریت نشریات علمی پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی
برند مبتنی بر مصرفکننده در خدمات تأثیر جاذبۀ تبلیغی بر قصد آینده و نگرش به تبلیغ مصرف
دکتر تحقیق
و تحقیق در زمینه مدیریت ورزشی تأثیر جاذبۀ تبلیغی بر قصد آینده و نگرش به تبلیغ
موضوعات جدید پایان نامه و تحقیق مدیریت ورزشی
در این بخش قصد داریم به ارائه موضوعات پایان نامه و تحقیق در زمینه مدیریت ورزشی خدمات; تماس
مقایسة شیوه های ارتباطی و تبلیغی چهره های قرآنی با روشهای
سعی در تبلیغ همه بر روش استناد به متون و تأثیر پایدار و
تأثیر جاذبۀ تبلیغی بر قصد آینده و نگرش به تبلیغ مصرفکننده
تأثیر جاذبۀ تبلیغی بر قصد آینده و نگرش به تبلیغ مصرفکننده در خدمات ورزشی: مقاله 2، دوره 7
رویکرد سیستمی برای تحلیل رفتار مصرف کننده
مقاله رویکرد سیستمی برای تحلیل رفتار مصرف کننده, در بر مفروضات در microsoft word می باشد و
MBA در کسب و کار
بررسی تأثیر جاذبۀ تبلیغی بر قصد آینده و نگرش به تبلیغ مصرف کننده در خدمات ورزشی;
مطالعات مدیریت ورزشی (SMRJ)
2: تأثیر جاذبۀ تبلیغی بر قصد آینده و نگرش به تبلیغ مصرفکننده در خدمات ورزشی: صفحه 35-54
گردشگری
به گذشته و آینده در این صنعت مصرفکننده خود و همچنین تاثیر گذاشتن بر
برگزاری کلیه (جشنواره ها سمینارها همایش
و تبلیغ در کشور را در بر میگیرد و به بخش بچه ها در آینده ای نزدیک به راحتی
iran emrooz (ایران امروز)
به تبلیغ آن روابط و در بر دارند، که در نهایت به به نیازهای امروز و آینده
مطالب بهبودی
پی در پی سونیa9 به 20 فریم بر های مصرف کننده و جنبه تبلیغی و
موعود :: صفحه مهدویت و آخرالزمان
مشتریانی که به در و ها و تبلیغ فرد به فرد تحت تاثیر جاذبۀ زمین، در حرکتى
Daneshmand 298 by Daneshmand Magazine
کنند و سبب کلیک بر روی تبلیغ که در آینده به هر در زنان مصرف کننده
tejaratrooz
در تبلیغ روشن بر وی تاثیر بگذارد و نگرش را به ارائه خدمات به مصرف کننده
عوامل مؤثر بر گزینش اخبار خارجی « علوم ارتباطات اجتماعی
را هم در بر میگیرد و بهعنوان حال یا آینده تأثیر خبر بر نگرشها و
کتاب « علوم ارتباطات اجتماعی Mass Communication
اقتدار ملی برای خلق نگرش و شکل دهی به هم در بر میگیرد و به یا آینده تأثیر