عدس

عدس



لینک دانلود و خرید پایین توضیحات فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت تعداد صفحات: 3   کلیات گیاه شناسی عدس یکی از حبوبات است که از قدیم الایام در اکثر نقاط دنیا کشت می شده است . گیه شناسان اعتقاد دارند که عدس حتی قبل از تاریخ نیز وجود داشته است . عدس از نظر مقدر پروتئین بسیار غی است و دربین گیاهان فقط لوبیای سویا بیشتر از عدس پروتئین درد . عدس گیاهی است یکساله که ارتفاع آن بیش از 30 سانتیمتر نیست . برگهای آن دارای 6 تا 14 برگچه می باشد که در انتهای آن پیچک قرار درد . گلهای عدس رن ...

عدس


عدس - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد عدس، مَرجو یا مَرجُمَک(نام علمی: Lens esculinaris)، گیاهی کوچک شبیه به نخود است که معمولاً در خاک‌های فقیری که برای کاشت دیگر محصولات مناسب نیست، کاشته می‌شود.
خواص عدس در طب سنتی | فواید عدس - آکا فواید عدس در طب سنتی عدس و خواص عدس در طب سنتی و فواید درمانی عدس و خواص دارویی عدس و عدس در طب سنتی را در آکاایران ببینید
خواص عدس - seemorgh عدسها در مقایسه با دیگر حبوبات خشک، سریعتر و راحتتر پخته می‌شوند.آنها سریع طعمهای عالی را از دیگر غذاها و چاشنی‌ها به خود جذب ..
Images of عدس خواص عدس خواص داروئی عدس خواص درمانی عدس,فواید عدس,فایده های عدس,خاصیت داروئی عدس,نحوه مصرف عدس,آشنایی با خواص حبوبات,انواع خواص عدس,خاصیت درمانی عدس,خواص و مضرات عدس,مضرات عدس,آشنایی با خواص
آشنایی با خواص و مضرات عدس - beytoote در این مقاله از 7 گنج به سراغ عدس رفته ایم تا علاقمندان را با خواص و مضرات آن بیشتر آشنا کنیم.
آشنایی با خواص و مضرات عدس - 7ganj عدس از سری حبوبات با طبع سرد و خشک است که سرشار از آلبومین ، هیدارت کربن چربی ، مواد معدنی و آب و سلولز است.
عدس و خاصیت های باورنکردنی آن عدس و خواص عدس و عدس خواص و مضرات عدس و گیاه عدس و خواص عدس در بدنسازی و Lentil را در نمناک بخوانید.
عدس | آشنایی با مضرات و تمامی خواص “عدس” The lentil (Lens culinaris or Lens esculenta) is an edible pulse. It is a bushy annual plant of the legume family, known for its lens-shaped seeds.
Lentil - Wikipedia شرح گیاه عدس گیاهی است که مصرف آن به قبل از میلاد بر می گردد. همچنانکه دانشمندان معروف یونانی مانند تئوفراست و دیسکورید در مورد آن نوشته اند و آنرا به یونانی phakos نام نهاده اند.
عدس - daneshnameh.roshd التاریخ. لکون العدس من المحاصیل المؤسسة للحضارة والتی إنتشرت زراعتها فی العالم القدیم بعصور ما قبل التاریخ، یرد ذکره بکثیر من الکتب التاریخیة والأساطیر الشعوبیة.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.