عکاسی

عکاسی



لینک دانلود و خرید پایین توضیحات فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت تعداد صفحات: 9   عکاسی   ماهیت کار  عکاسان تصویرهائی را تولید و حفظ میکنند که منظره ای را به تصویر میکشند ، داستانی را بازگو میکنند یا حادثه ای را ثبت میکنند. برای خلق عکسهائی با کیفیت تجاری ، عکاسان باید تخصص فنی و خلاقیت را با هم داشته باشند . ایجاد یک تصویر موفق نیاز به انتخاب و ارائه سوژه ای با توانائی تاثیر گذاری خاص و انتخاب تجهیزات مناسب دارد. به عنوان مثال ، عکاسان ممکن است با نورپردازی  ظ ...

عکاسی


عکاسی: خبر و مقاله، آموزش، گالری، فروشگاه نخستین سایت تخصصی عکاسی ایران - جامعترین مرجع اطلاع رسانی، کلاس حضوری، دوره‌های آنلاین، فروشگاه کتاب، چاپ عکس آنلاین و تالار گفتگو
عکاسی - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد سال‌ها قبل از اختراع عکاسی، اساس کار دوربین عکاسی وجود داشته‌است؛ موزی، ارسطو و اقلیدس در سدهٔ ۵ و ۴ پیش از میلاد نحوهٔ کارکرد دوربین سوراخ سوزنی را شرح داده‌بودند.
لنزک | آموزش عکاسی در این ویدیو آموزشی با نورپردازی مقرون به صرفه در منزل برای مواردی چون عکاسی از نوزاد یا عکاسی محصولات آشنا می شوید.
آموزش عکاسی - زومیت - zoomit آموزش عکاسی و یادگیری نحوه کار با دوربین های عکاسی بدون آیینه، dslr، کامپکت و دیگر مقالات آموزشی مرتبط با عکاسی
عکاسی | تالار گفتگو 4/23/2018 · تالار گفتگو عکاسی. در هرماه یک موضوع مشخص می‌شود و کاربران می توانند عکس‌های خود را در مورد آن موضوع در این تاپیک ارسال کنند.
سایت عکاسی ایران ارائه برترین مطالب و آموزش های عکاسی ، جدیدترین اخبار عکاسی ، معرفی جدیدترین تجهیزات عکاسی و آتلیه
دوره های آموزش عکاسی − آموزشگاه عکاسی حرفه‌ای جامعترین آموزشگاه تخصصی عکاسی ایران - از مقدماتی تا پیشرفته
عکاسی – بر بال‌های کتاب - booktolearn در این کتاب دوازده مالک موفق استودیو، تجربیات خود را در زمینه عکاسی حرفه‌ای ارائه می‌دهند.
عکاسی |‌ گالری گالری سایت عکاسی که از شهریور ۱۳۸۵ فعالیت خود را آغاز کرد در شهریور ۱۳۹۴ به دلیل مشکلات و محدودیت‌های فنی تعطیل شد.
عکاسی دات نت – آموزش عکاسی حرفه ای عکاسی کنید. تکنیک های حرفه ای ها را یاد بگیرید و تصاویر بی نظیر خلق کنید
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.