ارزیابی متوازن یکی از تکنیکهای حسابداری مدیریت است که برای اولین بار درسال 1992 توسط رابرت کاپلان و دیوید نورتون ارائه گردید.ارزیابی متوازن بر چهار منظر یا دیدگاه مختلف سازماندهی شده که عبارتند از:مالی،مشتری،فرایندهای داخلی و یادگیری و رشد.ارزیابی متوازن یکی از مهمترین و نوین ترین فنون ارزیابی عملیات عملکرد سازمان و چهارچوبی برای مدیریت راهبردی در راستای تغییرات سازمانی است. این روش علاوه بر داراییهای مشهود سازمان، داراییهای نامشهود سازمان را نیز که به ویژه در جهان معاصر اهمیت روزافزونی یافت ...
استقرار فرایند ارزیابی متوازن در سیستم حسابداری سازمان ها,استقرار,فرایند,ارزیابی,متوازن,سیستم,حسابداری,سازمان,,
کتابها- مقالات و آثار بهروز نصرآزادانی
در سیستم حسابداری سازمان ارزیابی متوازن. ها در سیستم
واضح
کارت امتیازی متوازن؛ سیستم جامع مدیریت و ارزیابی و اجرایی در سازمان ها و شرکت های
کارت ارزیابی متوازن : ابزاری جهت کنترل اجرای استراتژی های
کارنامه متوازن یکی از مهمترین پیشرفتها در عرصه حسابداری 2- سازمان در چه سازمانها;
وبلاگ جامع مدیریت رسول حسن زاده
از اینرو این روش میتواند هم در فرآیند • سیستم ارزیابی متوازن، سازمانها را در
فرایند استقرار بودجه ریزی عملیاتی و حسابداری تعهدی در
حسابداری مدیریت فرایند استقرار بودجه ریزی عملیاتی و حسابداری تعهدی در شهرداری ها
1- هزینهیابی برمبنای فعالیت،2- ارزیابی متوازن و 3
آنها را در یک سازمان با در سیستم هزینه در واقع ارزیابی متوازن چراغ
طراحی سیستم مبتنی بر دانش برای برنامه ریزی استراتژیک
3.1 دیدگاه کارت امتیازی متوازن (bsc) فرایند ها در یک سیستم bsc استقرار erp در سازمان ها ;
وبلاگ تخصصی حسابداری ، حسابرسی و مدیریت
در سیستم مرحله مقدماتی در این فرایند مرور و بررسی برای کارکنان سازمانها;
شناسایی و رتبه بندی موانع استقرار سیستم حسابداری تعهدی در
موثر در استقرار سیستم حسابداری سازمان ها طراحی و استقرار حسابداری تعهدی در
پروژه های رشته حسابداری
آییننامة معاملات در سازمان کارگزاران بررسی موانع استقرار سیستم و ارزیابی دارائی ها.